زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت را دارند برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99-1400 مطالعه کنید.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

در این اطلاعیه جزئیات مربوط به زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت و زمانبندی برگزاری رشته های امتحانی به طور کامل ذکر شده است. به دلیل شرایط پیش آمده در کشور، آزمون های کشوری به تعویق افتاده در این اطلاعیه زمان دقیق برگزاری کنکور دکتری علوم پزشکی در سال ۹۹-۱۴۰۰ اعلام خواهد شد. در صورت اعلام اخبار جدید اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

 

 آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

به دلیل شرایط پیش آمده در کشور و بیماری پیش آمده مهلت ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی چندین بار تمدید شد و داوطلبان می توانستند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

آخرین مهلت تمدید ثبت نام از ۲ تا ۴  تیرماه بود که داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانستند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. در حال حاضر مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

کنکور دکتری وزارت بهداشت در ۲۷ و ۲۸ تیرماه برگزار می شود. داوطلبان از ۴ مرداد ماه تا ۷ مرداد ماه با مراجعه به سایت ثبت نام می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. طبق اخبار اعلام شده کنکور دکتری علوم پزشکی با حفظ نکات بهداشتی و فاصله گذاری صحیح در روزهای مشخص شده برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی برگزاری رشته های دکتری علوم پزشکی

در این جدول زمان دقیق برگزاری رشته های دکتری وزارت بهداشت اعلام شده است.

آزمون دکتری وزارت بهداشت
متقاضیانی که قصد شرکت در دکتری را دارند برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰ مطالعه کنید.

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی Ph.D که سال قبل در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا انصراف داده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. در غیر این صورت، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده ی داوطلب خواهد بود. لازم به ذکر است این محرومیت شامل پذیرفته شدگان شهریه پرداز نمیشود.

لینک مرتبط:

جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *