لیست کتابهای پرستاری drs داخلی برونر کتاب درسنامه جامع کوشان

فروشگاه اینترنتی کتاب علوم پزشکی و سایت های خرید کتاب پزشکی و سفارش اینترنتی زیادی در اینترنت هست ولی آدم می مونه کدومشون رو برای خرید کتب مورد نیازش انتخاب کنه. در زیر یک سری کامنت ها و نظرات کاربران سایت علوم پزشکی رو می ذاریم تا موقع خرید آنلاین کتاب های پزشکی دقت کنید.

یکی از دانشجوهای لیسانس پرستاري در نظرات سایت میگه لیست کتابهای پرستاری رو می خواستم سفارش اینترنتی بدم. برای خرید DRS پرستاری داخلی جراحی و دونستن قیمت کتاب درسنامه جامع پرستاری میترا ذوالفقاری یا مجموعه کتاب های برونر سودارث کلی سایت خرید کتاب پرستاری گشتم هر کدوم یه مشکل داشت. یکیشون ویرایش قدیمی بود، یکی دیگه نتونستم تا آخر خرید آنلاین انجام بدم

حبیب میگه توی یکی از این سایت های خرید آنلاین کتاب پزشکی رفتم و کتاب جامع پرستاری drs رو به همراه درسنامه جامع پرستاری اسدی نوقابی و کتاب صفر تا صد پرستاری داخلی جراحی سوالات خرید آنلاین کردم. منتظر بوم که کتاب ها برام تا یکی دو روز دیگه به دستم برسه… یه دفه دیدم فرداش از یه شماره با کد تهران زنگ زدن که معذرت می خوایم ولی کتاب ها رو یکیش رو نداریم مبلغش رو عودت می دیم و دوتای دیگه رو برات می فرستیم منم توی رودربایستی قرار گرفتم گفتم باشه. چشمتون روز بد نبینه اون دو تا کتاب ۵ روز بعد به دستم رسید و پولی که قرار بود برام برزن با کلی تماس و دعوا ۲۰ روز بعد برام واریز کردند.

علی توی نظرات سایت گفته من کتاب بهداشت روان محسن کوشان یا همون کتاب روان پرستاری محسن کوشان رو از سایت یکی از همین سایت کتابفروشی علوم پزشکی سفارش دادم وقتی برام فرستادن متوجه شدم کتاب خاکی و کثیف که مشتری شون نمی خریده رو برام فرستادن!

منصوره میگه من عضو یک کانال تلگرامی شدم که ادعا می کرد کتابفروشی توی میدون انقلاب تهران داره و بصورت تلفنی سفارش می گرفت. شماره کارت گرفتم و برای کتاب بانک سوالات پرستاری مبلغی رو واریز کردم. متاسفانه بعد از ۲۵ روز کتاب رو به دستم داد. آخر سر متوجه شدم اصلا چنین شخصی توی تهران وجود نداره و طرف بعد از خرید از ناشران علوم پزشکی و دریافت کتاب، از شهرستان کتاب ما رو فرستاده…

حالا چاره چیه؟!

همه ی نظرات بالا و خیلی از نظرات که اینجا نگذاشتیم رو خوندیم و جستجو کردیم ببینیم کدوم یکی از سایت های سفارش اینترنتی و تلفنی در رشته های علوم پزشکی به روز و منظم هستند. در زیر یک سری از سایت هایی که از طریق نظرات ارسالی مطمئن شدیم رو لیست می کنیم و در آینده سایت های معتبر بیشتری رو به اون اضافه خواهیم کرد:

بانک کتاب علوم پزشکی بوک مدیکال به آدرس: https://bookmedical.ir

در این سایت علاوه بر لیست کتاب های پرستاری بلکه کلیه کتب رشته های علوم پزشکی به فروش می رسه. طبق آماری که از دانشجوها و خریداران گرفتیم این سایت در دریافت و ارسال سفارش بسیار منظمه. همینطور تخفیف های زیادی روی سایت میگذاره که واقعی هستند. متاسفانه تخفیف هایی که خیلی از سایت ها می گذارن واقعی نیستند و بعد از نهایی شدن سفارش و موقع محاسبه هزینه ارسال از خجالت شما در میان!

فروشگاه اینترنتی سنا بوک دات کام به آدرس: https://sanabook.com

این سایت بانک کتاب سنا یا همون موسسه سنا هست که تا الان شکایت یا نارضایتی از اون سایت به دست ما نرسیده. اعتبار سنابوک بخاطر موسسه سنا حداقل خیال شما رو از عدم وجود کلاهبرداری یا ارسال کتاب های معیوب یا مشکل دار راحت می کنه.

این لیست در حال تکمیل است…

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *