ظرفیت پذیرش آزمون دکتری تخصصی داروسازی سال ۹۱

بیست و چهارمین دوره آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری داروسازی در تیرماه سال ۹۱ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون از روز ۲۱ فروردین به صورت اینترنتی آغاز می شود.

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۱ ادامه می یابد.

بیست و چهارمین دوره امتحانات پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری داروسازی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۸ تیرماه ۹۱ در تهران برگزار می شود. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ تیرماه ۹۱ توزیع می شود.

ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری داروسازی

نام رشته

ظرفیت

اقتصاد و مدیریت دارو

۹ نفر

داروسازی هسته ای

۶ نفر

نانوفناوری دارویی

۱۹ نفر

زیست مواد دارویی

۶ نفر

داروسازی بالینی

۱۹ نفر

 

کنترل دارو

۱۲ نفر

 

داروسازی سنتی

۲۷ نفر

 

بیوتکنولوژی دارویی

۲۴ نفر

 

فارماسیوتیکس

۴۵ نفر

 

شیمی دارویی

۲۰ نفر

 

فارماکوگنوزی

۲۰ نفر

 

سم شناسی

۲۱ نفر

 

شرایط عمومی پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی داروسازی شامل اعتقاد به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن شرایط عمومی ورود به دوره مربوطه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دارا بودن دانشنامه دکتری داروسازی و کارشناسی ارشد داروسازی از دانشگاههای داخل و یا خارج از کشور به تایید وزارت بهداشت است.

داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند. آزمون ورودی شامل امتحان کتبی و شفاهی است که نمره امتحان کتبی ۸۰ درصد نمره کل و نمره آزمون شفاهی ۲۰ درصد از کل نمره آزمون ورودی را تشکیل می دهد و حداقل نمره برای کتبی ۱۴۰ از ۲۰۰ و حداقل نمره برای شفاهی ۱۲ از ۲۰ است. در نهایت ۲۲۸ نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می شوند.

اطلاعات بیشتر اینجا: شرایط ثبت نام آزمون Ph.D رشته های تخصصی داروسازی ۹۱

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *