نتایج نهایی آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

نتایج کتبی بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و داوطلبان واجد شرایط می توانند نتیجه خود را با کد رهگیری جستجو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه پذیرفته شدگان مرحله کتبی جهت شرکت در آزمون شفاهی ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی عکس دار (کارت ملی، شناسنامه، کارت نظام پزشکی) هستند.

آزمون شفاهی رشته های مغز و اعصاب کودکان، گوارش و کبد بالغین، خون و سرطان بالغین، جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی امروز شنبه نیز ادامه می یابد.

بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی با رقابت ۵۲۰ نفر برگزار شد و نتایج نهایی نیز روز چهارشنبه ۱۹ بهمن اعلام می شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به جزئیات برگزاری بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی گفت: آزمون کتبی این دوره امروز ۱۳ بهمن با رقابت ۵۲۳ نفر از متخصصان پزشکی برگزار شد.

وی افزود: داوطلبان به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش در هر رشته به آزمون شفاهی معرفی می شوند و آزمون شفاهی نیز که به صورت آسکی (ایستگاهی) است، در روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

ضیایی خاطرنشان کرد: ۵۲۰ نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۲۰ نفر در دوره های فوق تخصصی پزشکی پذیرفته خواهند شد و رشته جراحی عروق نیز برای اولین بار در دوره فوق تخصصی دستیار می پذیرد. این رشته پیش از این به صورت دوره تکمیلی تخصصی بوده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *