ارتقای جایگاه مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت

سایت علوم پزشکی(۹۱/۴/۵): وزیر بهداشت، با اشاره به لزوم توجه به مسائل رفاهی و فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی گفت: با ارتقای جایگاه مرکز امور هیات علمی در معاونت آموزش پزشکی موافق هستم. دکتر مرضیه وحید دستجردی اظهار داشت: پیشنهاد می کنم معاونت آموزشی مقدمات آن را فراهم کند و پیشنهاد خود برای ارتقای جایگاه این مرکز را برای ارائه به معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری تنظیم کرده و ارائه کنند.

وی افزود: ما هر چه داریم از استادان خود داریم و در بحث دانش اندوزی و مدیریت و هر چیزی که تاکنون باعث شده به این مرحله برسیم، استادان ما در آن نقش داشته اند. بنابراین هرچقدر برای آنان تلاش کنیم باز هم کم است. دستجردی با بیان اینکه هیات علمی دانشگاه ها سرمایه اصلی آموزش پزشکی هستند و کارهای رفاهی که برای آنان انجام شده است کافی نیست، وضعیت نه چندان مطلوب معیشتی استادان بازنشسته را مورد اشاره قرار داد.

وی گفت: پست ها برای هیچ کس ماندگار نیست، ما همانند مشعل داران المپیک هستیم که باید مسافتی را طی کرده و کارهایی را پیش ببریم و سپس مشعل را به نفر بعدی واگذار کنیم، بنابراین تا می توانیم باید از فرصت خدمت استفاده کرده و در کسوت مسئولیت به مردم و جامعه خدمت کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *