معرفی بهترین منابع ارشد پرستاری برای شاغلین

معرفی بهترین منابع ارشد پرستاری برای شاغلین

منابع ارشد پرستاری چیست؟ فصول پرتکرار ارشد پرستاری کدام است؟ چگونه برای ارشد پرستاری بخوانیم؟ آیا آزمون آنلاین ارشد پرستاری کمک کننده هستند؟ منابع رتبه های برتر ارشد پرستاری چیست؟ بسته های آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای آزمون پرستاری خوب هستند؟

سوالات فوق تنها بخشی از سوالاتی هستند که اگر قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارید در ذهن شما می‌چرخند؛ به‌ویژه اگر شاغل باشید و بخواهید در آزمون ارشد پرستاری نیز شرکت کنید، در این صورت منابع، آزمون آنلاین، بسته‌ها و کتاب‌های کمکی جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند. چراکه شاغلین قطعاً فرصت رفرنس خوانی را ندارند، بنابراین بهترین منابع ارشد پرستاری برای شاغلین منابعی است که به آن‌ها کمک کند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه مطلوب برسند.

قطعاً بهترین موسسه های کارشناسی ارشد پرستاری پیش از شما به فکر پرستاران شاغلی که قصد شرکت در آزمون ارشد پرستاری را دارند افتاده‌اند؛ بنابراین کتاب‌ها، آزمون‌ها و بسته‌های آموزشی وجود دارند که بتوانند به پرستاران شاغل کمک کنند تا علارغم زمان کم بتوانند رتبه قابل قبولی در آزمون ارشد پرستاری کسب کنند. اما باوجود تمام این ویژگی‌ها پرستاران همواره در مورد شرکت در کنکور ارشد رشته پرستاری دچار تردید هستند.

کار یا ادامه تحصیل؟ قبولی ارشد با روزی چند ساعت مطالعه امکان پذیر است؟ احتمال قبولی پرستار شاغل در کنکور ارشد پرستاری چقدر است؟

تمام این سوالات سبب ایجاد تردید در پرستار شاغل برای شرکت در کنکور ارشد رشته پرستاری می‌شوند؛ در ادامه به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد تا کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بتوانند با سنجش شرایط خود برای شرکت در این آزمون تصمیم گیری کنند.

رشته پرستاری | کار یا ادامه تحصیل؟

کار یا ادامه تحصیل در رشته پرستاری یا به زبان ساده‌تر همان علم بهتر است یا ثروت خودمان! قطعاً پرستار شاغل، این پرسش را دارد که با ادامه تحصیل چه مزایایی در شغل پرستاری به دست می‌آورد. چراکه اگر قرار باشد با ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری همان مزایای قبل را داشته باشد لزومی به ادامه تحصیل نیست.

اگر قصد شما این است که پس از ادامه تحصیل در این رشته به‌عنوان یک پرستار فعالیت کنید، باید بدانید که مدرک کارشناسی ارشد شما تاثیر بسیار کمی بر روی حقوق دریافتیتان دارد. اما اگر قصد شما ارتقا شغلی است؛ علم بهتر از ثروت خواهد بود.

شما می‌توانید با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری در پست‌ های پرستار شیفت، سرپرستار، سوپروایزر بالینی، سوپروایزر کنترل عفونت، سوپروایزر آموزشی و و ریاست بیمارستان مشغول به کار شوید. با ارتقا جایگاه و موقعیت شغلی نیز طبیعتاً حقوق دریافتی شما متناسب با منسبتان تغییر خواهد کرد.

بنابراین تصمیم گیری درمورد کار یا ادامه تحصیل بستگی به برنامه آینده شما خواهد داشت. اگر هدف شما ارتقا شغلی است، داشتن مدرک کارشناسی ارشد این رشته سکوی پرتابی است که شما را به جلو هل می‌دهد.

قبولی ارشد پرستاری با روزی چند ساعت مطالعه؟

اکنون که هدف خود را مشخص کرده‌اید به سراغ سوال بعدی می‌رویم؛ قبولی ارشد پرستاری با روزی چند ساعت مطالعه امکان پذیر است؟ آیا برای پرستار شاغل وقت کافی برای مطالعه منابع ارشد پرستاری اعلام شده از سوی وزارت بهداشت وجود دارد؟

بر اساس گفته‌های بهترین موسسه های کارشناسی ارشد پرستاری برای قبولی و رتبه شدن در کنکور ارشد رشته پرستاری حدود ۵ الی ۶ ماه زمان مفید نیاز است. البته در این زمان محدود فرصتی برای اشتباه نیست بنابراین باید بدانیم که چگونه برای ارشد پرستاری بخوانیم. در این راه باید منابع درستی را انتخاب کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید. برای این کار نیز، نیاز به مشاوره خواهید داشت.

البته اگر از منابع رتبه های برتر ارشد پرستاری استفاده کنید و طی یک سال ۵ الی ۶ ساعت از روز خود را نیز به مطالعه اختصاص دهید به احتمال زیاد به نتیجه مطلوب دست خواهید یافت. البته به شرطی که منابع ارشد پرستاری را به درستی انتخاب کنید. اما قطعاً پرستار شاغل زمان کافی برای اینکه روزی ۵ الی ۶ ساعت را به مطالعه اختصاص دهد، ندارد. بنابراین یک پرستار شاغل برای قبولی در ازمون ارشد باید چکار کند؟

پرستار شاغل برای قبولی در کنکور ارشد پرستاری باید روزی چند ساعت مطالعه کند؟

نخستین چیزی که باید درمورد درمورد مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد پرستاری بدانید، این است که کیفیت مطالعه مهم است نه کمیت آن! به‌عبارتی اگر منابع ارشد پرستاری را به‌درستی انتخاب کنید و از روی رفرنس درست بخوانید می‌توانید در مدت زمان کم، نتیجه مطلوبی را به دست آورید.

همچنین اگر شاغل هستید بهتر است، برای برنامه‌ریزی از یک مشاور کمک بگیرید، زیرا یک مشاور باتوجه به زمانی که در اختیار دارید می‌تواند بهترین رفرنس را به شما معرفی کند و با برنامه‌ریزی صحیح، شما را به نتیجه مطلوب برساند.

اگر خودتان نیز این توانایی را در خود می‌بینید، که برای خودتان برنامه‌ریزی کنید بهتر است باتوجه به زمان خالی خود و وقتی که در اختیار دارید برای مطالعه فصول پرتکرار ارشد پرستاری، همچنین بهترین منابع ارشد پرستاری داخلی جراحی، سلامت جامعه، منابع ارشد پرستاری ویژه نوزادان، منابع کارشناسی ارشد روان پرستاری یا هر گرایش دیگری که مدنظر خودتان است برنامه ریزی نمایید.

انتخاب بهترین منابع ارشد پرستاری برای پرستار شاغل

همانطورکه گفتیم برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد پرستاری مطالعه کتاب‌های رفرنس مناسب نیستند. زیرا اغلب این کتاب‌ها حجم بسیار زیادی دارند، علت آن نیز مشخص است چراکه این کتاب‌ها اصلاً برای آزمون مناسب نیستند، بلکه کتاب‌های دانشگاهی هستند که باید در طول ترم خوانده شوند نه برای آزمون! بنابراین خرید منابع ارشد پرستاری از واجبات است. اما چه کسی می‌تواند در خرید این منابع کمک کند؟

قطعاً مشاور!

این کارشناسان می‌توانند بسته های آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را به شما معرفی کنند و شما را از هزینه کلاس ها و آزمون های موسسه سنا ، دکترخلیلی و … مطلع سازند. همچنین به شما کتاب‌هایی را پیشنهاد کنند که بتوانید راحت‌تر به نتیجه دلخواهتان برسید.

اما اگر همچنان فکر می‌کنید خودتان بهتر از هر کس دیگری قادر به برنامه ریزی برای خود هستید و تنها به دنبال منابع آزمون پرستاری هستید، بهتر است مقاله دانلود رایگان سوالات ارشد پرستاری را ببیند. با مراجعه به این مقاله هم می‌توانید سوالات سال‌های گذشته آزمون ارشد پرستاری را دانلود کنید و هم می‌توانید با بهترین کتاب های ارشد پرستاری آشنا شوید.

نتیجه گیری:

منابع ارشد پرستاری اغلب توسط وزارت بهداشت و در سایت sanjeshp.ir اعلام می‌شود؛ اما این کتاب‌ها اغلب کتاب های رفرنس هستند و پرستار شاغل قطعاً فرصت مطالعه آن را نخواهد داشت. بهترین کار برای یک پرستار شاغل استفاده از خدمات بهترین موسسه کارشناسی ارشد پرستاری است، در این‌صورت می‌توانید از خدمات مشاورین این موسسه استفاده کنید همچنین از بسته های آموزشی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز استفاده کنید. یکی از این موسسه‌ها موسسه علمی آموزشی سنا است. همچنین می‌توانید زمان خالی خود را برنامه‌ریزی کنید و با استفاده از کتاب‌هایی مانند نمودارنامه‌ها، کتاب‌های صفر تا صد و درسنامه‌ها، رتبه خوبی در این آزمون کسب کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *