جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

ویژه شرکت کنندگان کارشناسی ارشدوزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰:  داوطلبان دقت داشته باشند، ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت تمدید شده است و به دلایل شرایط پیش آمده زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاده است. در ادامه جدول زمانبندی آزمون ارشد وزارت بهداشت را به طور کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای اطلاع از به روز ترین اخبار ارشد و دکتری وزارت بهداشت با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۴۳۴۵  الی ۶ تماس گرفته و پاسخ تمام سوالات خود را از مشاوران دریافت نمایید.

درحال حاضر تغییری در رابطه با زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰ اعلام نشده است و آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. در صورت اعلام تغییرات جزئیات در این صفحه به روز رسانی می شود.

برای دسترسی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به لینک زیر مراجعه کنید:

sanjeshp

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

طبق آخرین اخبار منتشر شده مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰ تمدید شده است و داوطلبان از تاریخ ۷ تیرماه تا تاریخ ۸ تیرماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹-۱۴۰۰

به دلایل شرایط پیش آمده در کشور زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاده و کنکور ارشد وزارت بهداشت طبق اخرین اخبار در ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

جدول زمانبندی آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹

در جدول زیر جزئیات مربوط به زمان برگزاری، دریافت کارت ورود به جلسه، زمان اعتراض و کلیدسوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت به طور کامل ذکر شده است.

لینک مرتبط :

دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *